Jméno:   Heslo:  
registrace
  
 
home   o fanaticos

Nepřítel na B3? Nikdy víc!

středa, 28.06.2017 09:05
images/clanky/b3.jpg

Vyjádření aktivních fanoušků k aktuálnímu dění

Prvně bychom se chtěli vrátit několika slovy k pátečnímu Superpoháru mezi Zlínem a Slovanem Bratislava, který se odehrál na tribunách MFS Miroslava Valenty seniora. Přes veškerou naši domluvu s klubem, kdy nám bylo slíbeno, že fanoušci Zlína se neobjeví v sektoru B3, se přesně toto stalo. Porušení slibu, který jsme s klubem vyjednali, považujeme za podraz a potupu. Bereme jako plivnutí do tváře to, že ze sektoru, ze kterého 13 let podporujeme milovaný regionální klub a který si váží tradic a svého původu, se v pátek ozývaly hrubé urážky našeho klubu a celého slováckého regionu.

Podobné články

Cítíme se také dotčeni samotným zvažováním možnosti, že by zde mohla proběhnout skupina EL a na naší půdě by se jako „domácí tým“ opět prezentoval náš úhlavní rival. Vyzýváme vedení a pana majitele Zemka, aby velmi dobře zvážili možné působení Zlína na našem milovaném stánku. Pokud k této události doopravdy dojde, budeme nuceni zvážit podporu Slovácka při ligových utkáních, ztratíme veškerou loajalitu vůči vedení klubu a v krajním případě hrozí i protestní akce.

Víme, že momentální situace klubu není jednoduchá a že se Slovácko ocitá pod velkým politickým a ekonomickým tlakem ze všech stran. Věříme však, že i v dnešní pokřivené době jsou hodnoty jako víra, tradice a hrdost ve Slovácko více než balík peněz na kontě klubu.

I přes mnohé překážky věříme, že dojdeme k řešení, které nepoškodí ani jednu stranu a my všichni společně pak budeme moci na vlastním stadionu opět hrdě hájit zájmy 1. FC Slovácko.



Share |
Jméno Heslo
text
  • KotelGuláše - 05.07.2017, středa, 09:24

    Tak jsme je za to podělali o nejlepšího dorostence Hellebranda. To je dobrá náplast za pár nadávek z huby buranů z Gottwaldova na tribunách. Aspoň o to víc nám budou závidět náš svatostánek a budou nasraní,že jinak musí fandit v tý svý šopě s ukradenou půlkou tribuny.

  • juancarlos - 04.07.2017, úterý, 18:26

    Děkuji za vyjádření pana Pojezdného, které to této šlamastiky vneslo trochu světla. Bohužel, ač nerad, musím říct,že to jen potvrdilo moje slova o tom, že nějaké "přátelské dohody " s Gottwaldovem jsou pro nás vždy v intenci pan Osera nebo pan Ojeba nebo obou dohromady. Je potřeba si to zapamatovat ;-)

  • KotelGuláše - 03.07.2017, pondělí, 22:56

    Hešpy:dík

  • CeZeRo - 03.07.2017, pondělí, 22:51

    I Droppa se ma pripojit k hracum bez angazma

  • hešpy - 03.07.2017, pondělí, 22:25

    Na jejich fb je seznam.

  • KotelGuláše - 03.07.2017, pondělí, 22:09

    Dá se někde mrknout na seznam hráčů co jsou na tom kempu volných hráčů před sezónou?

  • riedlss - 03.07.2017, pondělí, 21:33

    Tak Hlůpik Polsko, ten je ze hry

  • Babu - 03.07.2017, pondělí, 20:40

    vajdik: prosím tě, zeptej se Michala, sám ti řekne, že chtěl odejít.. tady si furt všichni myslí, že tu budeme borce držet proti jejich vůli..

  • vajdik - 03.07.2017, pondělí, 16:27

    Vecnukritik - skoda ze jen procenta...o. prodej do Jablonce aby se to tu prezilo o nejaky mesic bez problémů...skoda :-( Mohl se podrzet nebo ho prodat jinam nez Peltovi

  • Šovkovskij - 03.07.2017, pondělí, 15:35

    Michal Trávník se po Euru do 21 let stává objektem zájmu v předních evropských ligách. Usilovně ho dle informací Aktuálně.cz sleduje Sampdoria Janov, přičemž zájem jeví i Atlético Madrid.

  • Buchlovjak - 03.07.2017, pondělí, 13:59

    vajdik: no a k tobě jen pár slov. Jelikož jsi jen věčný kritik, tlučhuba a prorok toho co už všichni i bez tebe vidíme a ještě k tomu chceš raději fandit zmrdům z Ševcova tak si běž ale prosimtě nesnaž se nás přesvědčit o tývch názorech. Prostě to nemá smysl a fertig. Ty ušetříš spoustu času tím že nebudeš prudit na fóru a my budeme mít klid od tvých pravd....nazdar.

  • Buchlovjak - 03.07.2017, pondělí, 13:54

    KubaM: tak Kozák to by byla šupa. Nicméně on bohužel už dle mě hrát nebude. Jeho zdravotní problémy ve Ville trvaly snad 3 roky a je otázka zda ještě někdy bude hrát na vysoké úrovni...ale rád bych se mýlil.

  • Šovkovskij - 03.07.2017, pondělí, 11:32

    Prohlášení pěkně napsáno a mohu se pod něj podepsat. A osobně neznám nikoho, kdo by chtěl ty zlínské prašivce na našem stadionu. Všichni jsou jednoznačně proti.

  • Babu - 03.07.2017, pondělí, 10:02

    kecipep: tak to je ještě větší kravina než jsme čekali. Takže se reálně nemusíme vůbec nikdy poměřit se Spartou, Slávií, Plzní?! Takže to je vlastně taková juniorská MSFL.

  • kecipep - 02.07.2017, neděle, 22:56

    Juniorskou ligu bude nově hrát dvacet týmů, přičemž se rozdělí na dvě části - českou a moravskoslezskou. Slovácko bude působit v té moravskoslezské, čeká ho sedm soupeřů a s každým se utká třikrát. V dubnu a květnu je pak na programu nadstavba o celkové umístění. Do bojů o titul postoupí z moravskoslezské skupiny nejlepší čtyři celky.

  • riedlss - 02.07.2017, neděle, 20:56

    Hlůpik dostal příležitostí dost. Myslím, že není důvod, aby se vracel zpět. Máme mladší a možná lepší hráče.

  • hešpy - 02.07.2017, neděle, 18:55

    Hlúpika fakt ne, to je kopyto největšího kalibru, nevím co si myslel, když šel do Bulharska, snad ne, že tam prorazí.

  • CeZeRo - 02.07.2017, neděle, 15:24

    Hlupik a Jirka Valenta jsou v tymu ČAFH, hraci kteri jsou bez angazma, ze zajimavych hracu je tam jeste Stohanzla a utocnik Rolinc, tomu to v Olomoici docela slo, pokud si dobre pamatuji.

  • KotelGuláše - 02.07.2017, neděle, 11:11

    To jsem reagoval na babu.

  • KotelGuláše - 02.07.2017, neděle, 11:09

    Taky si myslím...výplata jak celýzbytek šatny a jak řikáš co by dělal tak daleko od čech. Ovšem jen říkám,že by se mi tu líbil,když už jsme s ním jednání myslím trochu naťukli. Ve spartĕ už si asi moc nekopne. Asi je reálnější jeho návrat do jablek nebo ho uloví bolka.

  • karagavrylydys - 02.07.2017, neděle, 11:09

    Lafata je vzhledem k výši platu nereálný. Ale prý tím útočníkem má být Magera.

  • Babu - 02.07.2017, neděle, 10:46

    Fakt nevím, na kolik je ve Slovácku reálný Lafata.. třeba.by nebyl.drahy přichod, ale výdaje na výplatu.. zda by sem vůbec šel, zda by nezustal blíž rodině..

  • KotelGuláše - 02.07.2017, neděle, 10:15

    Lafatu a ještě si půjčit nadále Chvátala a bude to super.

  • a jé - 02.07.2017, neděle, 10:10

    Koné mě zklamal, a co se týká posil proč by nekupovali dostali pěkné peníze za Civiče jen toho útočníka by to chtělo

  • riedlss - 02.07.2017, neděle, 09:55

    Kone nic, bych tam mohl hrát i já a za menší peníz :) s posilama to chce čas. Kdo chce hodnotit včerejší druhý poločas by si měl uvědomit, že se kluci viděli spolu na hřišti poprvé.....

  • Ferda1 - 01.07.2017, sobota, 22:52

    Jo a navic,tolik prostoru a casu co dostal,nemel nikdo. Neukazal nic,mozna bolek by ho bral do divadla,ale v fcs nema co delat.

  • Ferda1 - 01.07.2017, sobota, 22:44

    Nezdá se ti to,asi. Videl jsi od nej nekdy zodpovědny vykon bez abnormalit? Ja teda ne! A uz ani nechci,ja rikam at jde

  • hešpy - 01.07.2017, sobota, 22:33

    Zdá se mi to nebo u každé přípravy čtu, že se Koné připravuje individuálně ? Takový hráč tady nemá budoucnost, ale kdo ví jestli by ho vůbec někdo chtěl.

  • Ferda1 - 01.07.2017, sobota, 22:31

    Divisek bych rekl,no dejme tomu,ale nic moc. Kone uz je mozna v sadech. Bud nechce,nebo na vic nemw. A mladosi,no po dnesku musi citit,ze to neni ono,ze liga je o neco vic jak msfl

  • spor - 01.07.2017, sobota, 14:53

    Jak se jevi posily ?

  • annubis - 01.07.2017, sobota, 14:16

    No právě že na FB je aktivní víc jak na hřišti

  • KotelGuláše - 01.07.2017, sobota, 14:13

    Fotí něco na fb,tak nemá čas.

  • annubis - 01.07.2017, sobota, 13:39

    Nevíte co je s Koném že není v přípravě ani na lavce?

  • Babu - 01.07.2017, sobota, 13:01

    všechny góly jsme si zavinili sami..

  • Babu - 01.07.2017, sobota, 13:00

    zápas docela o ničem, SKalica měla 4 útoky a dali 3 góly. My jsme měli střelu do tyčky a z dálky, jinak velice nic.. takže takový zápas na půlce, akorát Skalici to tam vše popadalo. Hellebrand byl nejlepší ve druhé půlce + dobrý výkon jako vždy Navrátil.

  • CeZeRo - 01.07.2017, sobota, 12:18

    A gola nam dal Silny, ktereho jyem zminoval ze by se mi libil jako utocnik pro nas..

  • Prosto - 01.07.2017, sobota, 12:13

    Může někdo hodit info jak gen match probíhal? 0:3 se Skalice je dost nepříjemný výsledek,ikdyz je to příprava...a to nás čeká Dinamo Zagreb

  • Prosto - 01.07.2017, sobota, 12:00

    80 minuta 0:2..wtf? To je to taková hrůza?

  • KubaM - 01.07.2017, sobota, 11:19

    A byl by moc drahý takový Libor Kozák, který je teď bez smlouvy? ;-)

  • mag - 01.07.2017, sobota, 09:06

    Byl bych rád, kdyby se superpohár hrál v UH častěji. Nevěřím, že Zlín získá Český pohár i příště

  • riedlss - 01.07.2017, sobota, 08:40

    Koho se to nedotýká, nepochopí. Srovnání s Ficem je mimo :)

  • Babu - 01.07.2017, sobota, 00:34

    Jinak posily zatím nad me očekávání. Tři borci do sestavy a jeden super mládežník, hodně fajn za pár týdnů. A navíc nikdo na bostovacku

  • Babu - 01.07.2017, sobota, 00:32

    Sokolka: někdy je potřeba ty stojaté vody diskuzí rozdmýchat 8-) zaja s Petrem by mohli být takoví dobří podhrotaci.. akorát nevím, kdo bude hrot :D

  • tomrs - 30.06.2017, pátek, 21:04

    Dobra prace vedeni👍,tolik posil za vedeni Bc. Ladi Krejciho klub nepamatuje:)

  • kecipep - 30.06.2017, pátek, 21:04

    Super! Ted uz je v zaloze slusny pretlak, pokud zustane Vasiljev ci Armero k tomu.. uz jen hrotak a se Standou Levym vzhuru :)

  • annubis - 30.06.2017, pátek, 20:57

    Dobrá práce získat Kubu Petra

  • Goor - 30.06.2017, pátek, 20:41

    že Ordoš :-D :-D :-D kolik mu je 75?

  • hešpy - 30.06.2017, pátek, 20:41

    A jaká byla odpověď, jestli se tedy můžu zeptat.

  • Prosto - 30.06.2017, pátek, 20:36

    Ordoš už to má za sebou

  • Michal fcs - 30.06.2017, pátek, 20:36

    Né,že bych nebyl rád, ale kdo byl na setkání s Levým,tak jsem se ho veřejně ptal na Petra,kdo tam byl tak odpověď ví.....skutečnosti je jiná

  • hešpy - 30.06.2017, pátek, 20:34

    Za dnešek 2 oznámené posily, takový den snad Slovácko ani nepamatuje :D Každopádně to chce hlavně hroťáka, takový Ordoš by nebyl špatný, ale ten říkal, že jinam než do Olomouce ne, ale tak fotbalisti toho nakecají.

  • CeZeRo - 30.06.2017, pátek, 20:27

    Jakub Petr dalsi posilou Slovacka? Hlavne ze velice prohlasoval jak chce do zahranici

  • karagavrylydys - 30.06.2017, pátek, 20:18

    Babu: Proč? Na druholigového útočníka snad ještě máme.

  • Babu - 30.06.2017, pátek, 20:11

    Kara: tak to není reálné..

  • karagavrylydys - 30.06.2017, pátek, 20:07

    Kéž by tím útočníkem byl Tomáš Chorý!

  • spurs - 30.06.2017, pátek, 18:15

    Je vidět, že pan Pojezný se snaží jednat korektně a nejsou mu fans ukradení. Zároveň se ukazuje jací šmejdi ševci jsou. Věděli jsme to sice už dávno, ale teď nám to aspoň podtrhli. Dostali lístky jasně na B1, ale rozdají si to jak chtějí. Je to jasná cílená provokace. A tak bych jim pro příště řekl víte co, zneužili jste naší důvěry, tak si táhněte hrát třeba do Drnovic. I tam ten stadion vypadá z venku lépe jak te ševcovský. A Grygera tam hrával, tak to bude mít pro něj aspoň určitou dávku nostalgie :-). Pro mě navždy byl, je a bude švec ze Zlína, kurva špína.

  • tvojemama - 30.06.2017, pátek, 18:10

    Ordos?

  • CeZeRo - 30.06.2017, pátek, 17:37

    Magera napadl i me

  • Prosto - 30.06.2017, pátek, 16:37

    Ale spíš mám obavy,aby to nebyl nějaký nevýrazný frajer typu Doležala atd..

  • Prosto - 30.06.2017, pátek, 16:26

    Aby to nebyl Magera :D

  • hešpy - 30.06.2017, pátek, 15:49

    Lafata přece :) Po těch posilách co má Sparta už si tam podle mě teda nekopne.

  • andretti - 30.06.2017, pátek, 15:18

    Ten útok ještě... Jsem zvědavý na toho útočníka formátu Doška...

  • kecipep - 30.06.2017, pátek, 14:50

    No já si myslím, že pokud zůstane současná situace, tak Divíšek a Juroška jsou 2 noví beci do základu ;-) Uvidíme.

  • Babu - 30.06.2017, pátek, 14:49

    vecnykritik: možeš dojet do Topolné, my hrajem OP! Kvalitativně srovnatelné 8-) pivo koupím 8-)

  • tvojemama - 30.06.2017, pátek, 14:42

    Juroska na doplneni kadru, mladik ze Zlina, no a ted Divisek. Zatim to neni tak spatne. Sadilek se vratil z hostovani, treba se zase zlepsil. Uvidime. Privest dva kvalitni hrace, hlavne do utoku nekoho a nemusi ta sezona byt spatna.

  • karagavrylydys - 30.06.2017, pátek, 14:41

    vecnykritik: Třeba bude příští ročník EL hrát Slovácko.

  • tvojemama - 30.06.2017, pátek, 14:39

    Kolik jsme mohli dostat za pronajem? Mozna kdyby to bylo supervyhodne, ale prcat. Ve Zline by byli taky mentalove, kdyby sli k nam. Andrak ma 12k. Kdyz dojede Arsenal nebo nekdo podobny, tak muzou dat vstupne za 1-2k klidne.

  • Babu - 30.06.2017, pátek, 13:52

    vajdik: nikdo netvrdil, že ostatní jsou vyvrhelové.

  • Babu - 30.06.2017, pátek, 13:51

    Vyjádření je na ofiko webu.

  • kecipep - 30.06.2017, pátek, 13:31

    Kde jste vzali číslo 30? Nikdo nemůže znát názor všech návštěvníků stadionu, ale i já se klaním k názoru, že většina z nich by tady Zlín nechtěla. Každého názor. xxpaloxx: Nejsprávnějších fanoušků - pokud vajdík píše co píše a již nikdy nechce navštívit zápas Slovácka, ale zašel by na EL Zlína, tak ano, takový fanoušek je méně "správný" než mnozí jiní.

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 13:16

    xxpaloxx - asi tak - 30lidi co si myslí že jen jejich názor je ten správný a ostatní jsou jen vyvrhelové proti 1.Fc Slovácko!

  • xxpaloxx - 30.06.2017, pátek, 13:14

    Já si myslím , že je to tak správné. Pokud se 30 těch nejsprávnějších fanoušků rozhodne , že tady Zlín hrát nebude , je přece povinností města a majitele klubu srazit paty a poslechnout. Jinak to přeci nejde a poslouchat se musí.

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 12:50

    Já si to nemyslím, protože to není nijak zjištěno, ani tedy to, že třeba tvůj nároz sdílí většina ;-)

  • annubis - 30.06.2017, pátek, 12:48

    Vajdiku - to myslíš vážně že tvůj názor na toto téma s tebou sdílí většina??? Kde žiješ?

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 12:46

    Stolmore - skoda ze nejde udelat anketa mezi téma co chodí na slovacko, kdo chce a kdo nechce videt na stadionu MESTA UH hrát Zlín EL. Myslíš že by většina byla pro to aby tu Zlín nehrál?

  • annubis - 30.06.2017, pátek, 12:46

    a přesně na toto jsem chtěl upozornit...typický tlučhuba, který se o nic neprosadil kromě psaní na FB a těchto stránkách. Typický stěžovatel

  • stolmor - 30.06.2017, pátek, 12:45

    Takze ted jsi verejne potvrdil, ze nejsi fanousek slovacka. A tudiz jsou tve nazory o tom ze tady chces videt arsenal zcela irelevantni. Nazor fanousku slovacka je takovy, ze zlin tady proste nechteji.

  • annubis - 30.06.2017, pátek, 12:44

    jen se směju.....

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 12:39

    annubis - NIKDY JSEM NENAPSAL ZE VSTUPNE JE DRAHE, vždy jsem tvrdil ze vstupne 150Kč je v porádku, jen se mi nelíbí nejasnosti kdy je vstup za 150, kdy za 250 a proc na strankach ofiko klubu je cena 200...ale to je jedno - kdo chce, dokaze vždycky nekoho osočit. Já na rozdíl od fanklubu platím vždy plné vstupné a nevyuzivam nejakych kartiček abych chodil za polovic... To ze na slovacku nebudu jiz chodit platí, ja tu jen pisu o nemyslu který tu produkuje parta lidi, ze EL na stadionu v UH lidi nechtějí - to je nesmysl!!!

  • annubis - 30.06.2017, pátek, 12:30

    Pokud vím tak na Wembley nehraje žádný profesionální klub pravidelně své zápasy....ufff

  • annubis - 30.06.2017, pátek, 12:29

    Bože, proč ještě odpovídáte na debilní kecy pana Spatha. Vždyť je to socka největšího kalibru a jen si tady léčí mindráky, jak je něco drahé, jak se mu něco nelíbí a ty jeho názory.... Nepsal někdy že už nás tady nebude obtěžovat svými názory a na Slovácko nebude chodit??? Opravdu okurková sezona v plném proudu.

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 12:23

    Tak choď na Slovácko, podporuj ho, ale v termínu kdy na stadionu nehraje, může majitel prostory pronajímat komu chce! Za mě je luxus mít takový stadion a hrát na něm 15 zápasů za sezonu a nic víc se na něm neděje (pominu školní turnaje či finále okresního poháru). Jestli v UH hraje EL Zlín, nebo tu bylo EURO repre 21 - jen tak - je vidět náš stadion, propagace města, atd. Ve Wembley se také konají protesty když se hraje finále anglického poháru na jejich stadionu? A to je kurva historie stadionu.

  • Babu - 30.06.2017, pátek, 12:21

    vajdik: nevím, proč ti tady vlastně na vše odpovídám, když ty nepochopíš nás a my tebe. Ale doufám, že všichni fandíme Slovácku a dokážeme žít v symbioze.

  • stolmor - 30.06.2017, pátek, 12:20

    Vajdiku ty tomu prostě nerozumíš a to že by měl hrát zlín EL tady je prostě špatně a hotovo. Já bych na ten hypotetický zápas proti arsenalu nešel ani kdyby mě za to měli zaplatit. Ale to ty a tobě podobní nikdy nepochopí. Já zase nechápu jak někdo může podporovat myšlenku, že by tady zlín hrál , pak na ten zápas šel a 90 min poslouchal, že je p..a a č...k, zato že fandí slovácku, to musí být dobrá diagnoza.

  • Babu - 30.06.2017, pátek, 12:18

    vajdik: když to vidíš takhle jednoduše. Pro mě je fandění Slovácku víc než jen návštěva stadionu 1x za 14 dní. Je to taky o reprezentaci klubu, regionu, hrdosti a jiných přidružených aktivitách. Není to pro mě divadlo, kam přijdu se vstupenkou a po skončení odcházím. Pro většinu je to jen obchod.

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 12:13

    Babu a proc lobovat a proc protestovat? Nechces videt Zlín, nechceš videt EL, nechoď na stadion, jednoduché!

  • Babu - 30.06.2017, pátek, 12:08

    vajdik: já netvrdím nic o tom, že ho Zemek nesmí nikomu pronajmout, jen nechápu, proč bychom za to měli lobovat. Pokud někdo chce ten Arsenal vidět, tak pro něj ani Olomouc nebude překážkou. Ne, neshodneme se, ale to není nic abnormálního..

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 12:02

    Babu - stadion je města, pan Zemek ho má v nájmu - může ho pronajmout Zlínu, Elánům, Vietnamcům - to je jeho rozhodnutí. Já taky neprotestoval že mě "moji" sedačku na stadionu znekřestil nějaký elánista! V tomto se s tebou a tvým okolím asi neshodnu - bohužel! Spíš bych hledal s klubem třeba dohodu o tom, kam umistit v zápasech EL zlínský kotel...

  • Babu - 30.06.2017, pátek, 11:39

    vajdik: A to musíš ten zážitek zažívat s naším rivalem na našem stadionu? Pokud chceš ten tým vidět, tak snad není cesta do Olomouce překážkou. Ne, tady se vše bude strkat až pod frńák a ještě budeme happy, že tu Zlín hraje ne? To můžeš zrovna fandit ševcům. Aha, vlastně nemůžeš, protože jsi z UH a musel bys jet jinde že. :D

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 11:37

    Karagavrylydys - pevne v to doufam!!!

  • karagavrylydys - 30.06.2017, pátek, 11:33

    vajdik: Majitel se snad nebude řídit názorem několika jedinců.

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 11:22

    Babu - tím že Zlín je v základní skupině EL - tak krom Vojvodiny tady bude 100% jeden zvučný soupeř a proč bych měl jezdit do Olomouce, když může EL byt "před barakem". Tak jen pevně doufám že kvůli pár ortodoxním fanouškům nepřijde větší skupina o zážitek který se nemusí radu let naskytnout!

  • Babu - 30.06.2017, pátek, 10:57

    vajdik: kvůli tomu, že tu EL nechceme, protože nás nezajímá Zlín a nechceme jim dělat služky a ústupky, o nás nemusíš psát jako o "fans". Každý má na věc jiný názor, my jsme ten názor jako skupina dali hromadně najevo. Se z toho klidně zblázni. A jestli chceš vidět Arsenal, tak si na něj klidně můžeš do té Olomouce zajet, to už snad není takový rozdíl ujet 70 km, kdžy chceš vidět ten top tým. Taky tu může hrat Vojvodina a nedojde nikdo.

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 10:51

    Jinak ten hráč může být pro fanoušky stejně populární jako Libor Došek před příchodem do klubu :-D

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 10:40

    FcS - uvidí se zda k nám hráč asi bude chtít...spíš jsem zjistil ze majitele stve chování určitých "fans", kterí ortodoxně nechtějí EL v UH... Osobně - pokud to nechtějí tisíce lidí, chápu to, ale pláč nad tím, že tu bude hrát Zlín EL z úst 30 lidí...nevím, měla by vzniknout debata o tom, zda EL v UH je přínosem pro město, klub atd... Ono kdy naposled a kdy do budoucna nase generace muze v nasem meste videt třeba Arsenal ze...?

  • FcS - 30.06.2017, pátek, 10:28

    Vajdík trochu konkrétně prosím..a kde si to zjistil ,že by mohl někdo prijit?

  • vajdik - 30.06.2017, pátek, 10:13

    No vypadá to že by mohl dojít i jeden známější útočník...tak doufejme...jinak bych osobně EL Zlína v UH nezatracoval...když se vyjedna ze kotel Zlína bude v jinem sektoru nez B3...ale je to o diskuzi fans a vedení klubu.

  • kecipep - 30.06.2017, pátek, 09:43

    Tak na ofiko stránkách už je Hellebrand na soupisce - kolonka "přišel z": Gottwaldov :D

  • eLucky - 29.06.2017, čtvrtek, 19:10

    to vecnykritik: český fotbal je žumpa, tady ti nikdo nic zadarmo nedá, na to zapomeň;)

  • kecipep - 29.06.2017, čtvrtek, 14:40

    No, jsem uvedav na podrobnosti. Neco za neco za tim hledat nebudu ani nechci :) kazdopadne nana stredu zalohy mame celkem pocetni pretlak

  • Babu - 29.06.2017, čtvrtek, 14:37

    kecipep: třeba mu dali delší a my jsme ho vyfoukli :-O anebo jsou hloupí a dali mu na rok.. každopádně cool

  • kecipep - 29.06.2017, čtvrtek, 13:41

    „Byl jsem z toho překvapený, ale pochopitelně moc šťastný. Mám zážitek z toho, když jsem papír podepisoval se Zdeňkem Grygerou. Říkal, že jdu dobrou cestou, že mám nadále poctivě pracovat a povzbuzoval mě, ať další smlouva je zahraniční," :-D http://zlinsky.denik.cz/fotbal_region/pet-fotbalistu-doma-mama-je-v-pohode-usmal-se-zlinsky-talent-hellebrand-20160113.html To mu dali smlouvu na rok v tom Zline ? :-)

  • vajdik - 29.06.2017, čtvrtek, 12:00

    ...kecipep...jojo chápu, zatím nebyl čas, nejsou lidi, kteří by to dali ven...chápu :-)

  • kecipep - 29.06.2017, čtvrtek, 11:53

    Vajdik: Vsechno bude

  • vajdik - 29.06.2017, čtvrtek, 11:48

    Jen je škoda, že klub trošku na veřejnost neprezentoval že získal nadějného mladíka z konkurenčního Zlína - trošku udělat si reklamu atd. Pak se nedivme že jsme tam kde jsme....

  • KotelGuláše - 29.06.2017, čtvrtek, 10:23

    Zaf mele blbosti. Naopak ve Slovácku mladí dostávám nejvíc šancí v lize. I že Zlína teď přišel jejich nejlepší dorostenec,protože tady se šance v áčku dostává. A není sám. Když na to máš šanci vždy dostaneš. Kdo na to nemá třeba zatrpkne a pak už jen háže špínu.

  • stolmor - 29.06.2017, čtvrtek, 10:20

    jestli to mladé baví nebaví je jedna věc. Druhá věc je kvantita versus kvalita. Když to tak vememe, tak by v každém ročníku mělo být cca 20 kluků, to znamená, že každý rok akademie vyplivne 20 fotbalistů, je naprostý nesmysl, aby těchto 20 kluků se dostalo do A-týmu, to by se musel i A-tým každý rok obměnit. A jelikož v Atýmu mohou hráči zůstat v průměru cca 15 let(a toby musel být celý kádr z odchovanců), tak při započtení všech faktorů to vychází, že pouze ten jeden nejlepší z celého ročníku má šanci se prosadit do A-týmu. To je teorie, někdy to můžou být 2-4 kluci co se prosadí někdy nikdo. Ale drtivá většina kluků v akademii má jisté, že se do A-týmu neprosadí, to je prostě fakt a s tím ti kluci a i jejich rodiče musí počítat a takto to i přijmout, Hold pokud nebudou fakt vyčnívat, makat na sobě a rvát se o šanci tak se do A nedostanou. Takže jestli si stěžuje někdo kdo je již v dorostu podprůměrný as sere na to, tak to relevantní není. Relevantní je to kolik odchovanců je v A mužstvu a myslím, že to číslo je na ČR nadprůměrné a kolik odchovanců prochází reprezentacemi. Samozřejmě někdo může namíta, že v nároďáku dospěllých žádné naše odchovance nemáme, ale tam je to to síto už tak velké, že i pokud se tam dostane jeden náš odchovanec za deset let, tak to můžeme považovat za úspěch. a tím odchovancem byl třeba Michal Kadlec.

  • Babu - 29.06.2017, čtvrtek, 09:23

    Zaf: A které mladé to nebaví? Borce v áčku to dle trenéra Levého baví, prý nikdy netrénoval víc v pohodě tým.. že to nebaví někoho v U16-U19, to se stát určitě může, navíc ti kluci mají pubertu a třeba jim to nepřijde lákavé.. anebo fakt mají blbého trenéra, ale ty nemluvíš moc specificky, takže mi to přijde jak výkřik do tmy

  • Slovácko Kingdom - 29.06.2017, čtvrtek, 08:48

    zaf: Kam dál? Jako že tady hrají a nejsou schopní se prosadit jinde? To je spíš jejich chyba, že si myslí na bůhvíco nemají a pak jsou z toho vykulení. Pár nadějných hráčů se zazdilo samo. Jinak se ohledně práce s mládeží nemá Slovácko za co stydět.

  • Zaf - 29.06.2017, čtvrtek, 08:39

    Slovácko Kingdom: děti nemám, takže mě nic nemrzí. A kolik odchovanců se dostane dál? Pokud neutečou rychle ze Slovácka, nikam se nedostanou. Fotbal ve Slovácku ty mladé kluky nebaví, všechno jim tu znechutili.

  • Babu - 29.06.2017, čtvrtek, 08:37

    Zaf: co? Jako netvrdím, že neodešli nějací slušní trenéři mládeže anebo odchovanci, ale to je celkem běžná věc v českém fotbale. Odchovanců máme v základní sestavě sedm, takže v tomhle asi problém nebude. Jak říká Greif, žádné vedení není bezchybné, jasně že třeba ve Slavii se teď vše daří, my máme své problémy, ale akademie to není.

  • Slovácko Kingdom - 29.06.2017, čtvrtek, 08:24

    Zaf: Co to meleš? :-D Však za áčko hraje samý odchovanec, takže bych řekl, že zrovna s mladýma se tady pracuje celkem dobře. Asi tvé dítě nenaplnilo očekávání a bylo vyhozeno. To zamrzí co?

  • Greif - 29.06.2017, čtvrtek, 08:18

    chápu já nějak počítal že píše bez diakritiky omlouvám se :D vůbec mě tato varianta nenapadla , ovd vedení nikdy nic extra nečekám proto mě to ani nepřekvapuje .. žádný klub nemá extra vedení.. spíš by mě zajímalo jak tlačili na svaz aby byli zlínaci na B1 ..

  • huhu - 29.06.2017, čtvrtek, 08:15

    Greif: chapes rozdil mezi slovy podrazit a podražit?

  • Greif - 29.06.2017, čtvrtek, 08:02

    Kde si na to došel že podražilo kotel ? ostuda jsi max ty že nevíš věc která je tu už x let ... je pravda že víc informovanosti by neškodilo .. třeba kolik se prodalo už vyměnilo permic na C a A ? Tomisku ujmi se toho ;)

  • tomisek - 29.06.2017, čtvrtek, 07:46

    Chybí řád,pevná ruka a organizační schopnosti....

  • Zaf - 29.06.2017, čtvrtek, 07:19

    Takže Slovácko už podrazilo i kotel? To jediné, co trošku drželo Slovácko? Asi se nemůžeme divit, když jsou ve vedení lidi jako Pojezný, který nerozumí fotbalu a kvůli kterému odchází hodně talentů a taky dobrých trenérů. Slovácko = nevděčný klub, který neumí poděkovat mladým hráčům za výborné umístění v celorepublikových turnajích, neváží si svých odchovanců a teď už přišlo i na kotel. Je to ostuda. S tímto přístupem je Slovácko zralé na sestup, což bych nechtěl.

  • juancarlos - 28.06.2017, středa, 21:38

    Tak pod toto prohlášení se podepisuji,děkuji !! Jen pořád čekám na nějakou reakci klubu ?? Vajdíku ty jsi prostě magor, který žije v nějakém svém virtuálním světě, kterému i snad věří, tvé názory to je jedna velká dojmologie. A laskavě se přestaň navážet do názvu klubu a přestaň tady adorovat Gottwaldov, na to není nikdo zvědavý a je to akorát tak na přes hubu. Navíc pokud vím, tak téma posily atd se řeší jinde, takže tvoje kalení vody a odpoutávání pozornosti od tohoto, pro aktivní fans zásadního téma, nefunguje ani omylem.

  • Babu - 28.06.2017, středa, 20:18

    andretti: snad bude dobrý. Kolují po internetu vtipy, že v minulé sezoně si víc než Rosický zahrál i Lavi :-)

  • kecipep - 28.06.2017, středa, 20:18

    No tak pokud jsme ho podepsali, tak jsem zvědavý na komentář z obou stran :-) Ať žije rivalita!

  • andretti - 28.06.2017, středa, 20:16

    To se divím... Panikovi se líbil a přirovnával ho k Rosickému. Doufejme, že ne v počtu zranění :-)

  • Babu - 28.06.2017, středa, 20:04

    Jo, Hellebrand byl nejlepším dorostencem Zlína. Než přišel k nám před pár dny ;)

  • andretti - 28.06.2017, středa, 20:00

    Kdo je to ten Hellebrand? To je ten mladý že Zlína?

  • lagic - 28.06.2017, středa, 19:08

    A dneska Znojmo 4:1, tak to je takový válec, že nemáme důvod posilovat a zasahovat do dobře rozjeté mašiny :-))))

  • Babu - 28.06.2017, středa, 19:02

    Kecipep: jo a když vyhrajeme ligu letos, tak jdeme hned do skupiny LM!!

  • kecipep - 28.06.2017, středa, 18:44

    Kde je Artigas? Aneb ti prašiví Ševci rupli 1:2 se Zl. Mor., my jsme Zl. Mor. vyprášili 3:0 = Ševci druhá liga volá, jsme o třídu lepší jak oni!

  • Babu - 28.06.2017, středa, 18:21

    sokolka: jedná se o cca 30 aktivnějších lidí z B3, kteří se podílí na choreotvorbě, tomhle webu, výjezdech atd. Kdo chodí na fotbal, tak asi zhruba ví. Přímo dané body vytyčil někdo jiný, formu jsem tomu dala já, jestli jde o tohle. Zbytek řekl připomínky a pouštělo se to ven.

  • lagic - 28.06.2017, středa, 18:07

    vajdiku, Civic ano, ale Chvátal díky zranění skoro celou sezonu nehrál, takže ho nemůžeš vůbec brát, ten jakoby tu už nebyl loni. Tetteh toho taky v základu moc neodehrál, ale o toho bych stál. Jenže pokud by nešel na přestup, jakože ne, tak by to stejně nemělo budoucnost.

  • ondicz - 28.06.2017, středa, 17:27

    @sokolka: sdružení Fanaticos neexistuje, fanklub existuje, ale k těmto věcem momentálně neslouží. aktivní fanoušek široký pojem není, určitě to není ten co chodí "jenom" fandit na B3

  • hešpy - 28.06.2017, středa, 17:22

    Jo, ale sázet jenom na ně je pěkná hloupost. :)

  • karagavrylydys - 28.06.2017, středa, 16:58

    huhu: Nebrečím, konstatuji fakta. Slepí to ale stejně nevidí.

  • hešpy - 28.06.2017, středa, 16:49

    Chlapci, ale to není žádné brečení, ale je to fakt. V obraně nemáme ani zdvojené posty, jsou tam hráči typu Šimko, který by měl tak na druhou ligu a tady jsou někteří spokojení. Na lavičku ani pořádně nemáme koho posadit, tak tam musí sedět mladíci, kteří Slovácko rozhodně nevytrhnou. Je třeba přivést ještě tak 3 hráče, což je nereálné, ať se vám hra líbila během jara jak chtěla, tak prostě chyběl útočník, je jasné, že s týmy z čela tabulky není dobré hrát otevřenou partii, Slovácku chyběl na hrotu rychlík, ať máte Zajíce sebevíc rádi, je všechno jen ne rychlý hráč. O Koném už se toho napsalo víc než dost, toho bych zabalil a poslal zpátky do Afriky.

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 16:34

    Huhu - tak on neodesel jen CIVIC, ale i Chvátal a Tetteh...plus za poslední rok asi pulka základní sestavy a příchod jen Navratil!!! Proto je nutno i někoho přivést... Gangster24 - ano, prestupní období můze byt az do zarí, ale koho chces po 6-7.kole narychlo hledat a kde? Je pravda že cesky trh je prebrany, skoda ze jsme třeba tak blizko slovenskych hranic, tam nebeha třeba nejaky strelec? Jde o to zda vůbec Slovacko nekoho ma na takovy scouting!? Hrát od prvního kola s utocnika KONE, ZAJIC je sebevražda, která se potvrdila jiz na jaro, kdy jsme dali asi nejmíň golu ve své historii (a to se nám rozstrilel defenzivní Sumi), a ziskali pouhých 14.b, coz je jednoznacne hranice na sestup!!!

  • huhu - 28.06.2017, středa, 16:17

    karagavrylydys: proč brečíš? nám odešel pouze civič, ty kluby na naší urovni (dukla, karviná, bohemka, sigma) měly daleko četnější odchody, proto i příchodů je více. Nám odešel pouze civič, zatím je tu Juroška a Divíšek (spokojenost), čekám ještě jednoho hráče a konec.

  • karagavrylydys - 28.06.2017, středa, 16:02

    http://fotbal.idnes.cz/prestupy-leto-2017-0k6-/fotbal.aspx?y=fotbal/prestupy_-leto_2017.htm

  • karagavrylydys - 28.06.2017, středa, 16:02

    http://fotbal.idnes.cz/prestupy-leto-2017-0k6-/fotbal.aspx?y=fotbal/prestupy_-leto_2017.htm Jako již tradičně, velmi smutný pohled.

  • gangster24 - 28.06.2017, středa, 15:09

    vajdiku, neříkám, že nemáš pravdu, posílit je potřeba, ale třeba Brno nemá do útoku momentálně vůbec nikoho..my aspoň velmi perspektivního Zajíce :-) a to mluvíme o druhém největším městě v ČR..

  • kecipep - 28.06.2017, středa, 15:06

    Tak Galuška, minulou sezonu hledající štěstí v Karviné, hrál dnes za Žižkov... :-) Vajdik: Myslíš toho Poznara, který za celou sezonu v Plzni dal jeden ušmudlaný gól? A to dostal hodně prostoru - každý náš útočník by jich dal více ;-) Ten kluk čutal cca do 25 druhou ligu a povedl se mu jeden půlrok/rok, který v Plzni pak zazdil a pochybuji, že se ještě někdy rozstřílí. Společně s Železníkem jsou pro mě nepochopitelně hodně přeceňovaní. Wagner - můj oblíbenec, takového bychom potřebovali, ale má svou hlavu, v Jablonci nebyl úplně profesionál a proto taky Jablonec nastavil takovou opci, že na něj Karviná měla, jinak by si ho nemohla dovolit (dobře pro Karvinou, pokud se na to Wagner opět "nevykašle"). Jinak se nakupuje snad až do září, tak nevím, proč voláte po útočníkovi hned po prvním týdnu přípravy. Přečtěte si článek s Nezmarem na idnesu, ceny jsou díky pražským S hodně vysoko a my můžeme získat útočníka asi jen ze zahraničí na nějaké doporučení. Tahat sem nějakého odpadlíka na hostovačku byste přeci nechtěli, takoví by Zajícovi zabírat místo neměli :-)

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 14:41

    Babu ale o prachach dnesni fotbal i v CR je! Ono az na par výjimek v CR ty kluby fungují s pár lidma ve vedení.. Ale co se týče trenéra, nemyslím si že by byl Zlín až tak nechtěná ligová štace, opět dle mého trenér půjde tam než k nám.. Chci jen poukázat, že u nás toho poslední dobou moc pozitivního co se týce Ačka není - trenér nedostane defakto žadnou posilu, peníze v klubu nejsou, diváků ubývá docela markantně každou sezonou...

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 14:37

    Hešpy - bohužel, kdo si rozklikne odkaz, zjistí jak Slovácko je na tom ekonomicky špatně...tady za poslední dva roky odejde snad cela jedenáctka hráčů, prijdou dva...trenér plače jak nemá moznost poskládat muzstvo na mistrak, na lavce sedí 3 juniori kterí na ligu nemají ani z rychlíku...ale my proste neposilujeme..co je, rozebere konkurence...dovedeme No name hrace z sirsiho kadru Dukly a Divíška ze sestupující Příbrami. Pak se tu nedivme negativních diskuzí, když klub zadne info ven nedava, nikoho moc nedovede.. Za Civice se dostanou hezké peníze, tak alespoň NUTNA posila do utocnika je třeba! Ostrava (nováček) dokáže na hostovacku dovest Poznara, Karvina koupí Wagnera z Jablonce a my? ..... :(

  • Babu - 28.06.2017, středa, 14:32

    vajdik: dostaly se ke mně nějaké nezveřejnitelné poznatky z fungování uvnitř zlína a věř tomu, že je to tam jak ve Slovácku.. pár lidí na vše, chaos, málo možností.. mají tam dvě persony - Grygeru a Páníka, jinak nejsou před náma. Chtěli Páníka vyhodit a poptali se pěti různých lidí, když nikdo nechtěl, museli jej přemlouvat, aby to vzal zpět.. vyloženě koncepční. Ano, mají teď lepší pozici na vyjednávání, ale nejsou tak moc před náma, jak si myslíš. Mají jen prachy.

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 14:29

    Babu - v tomto s tebou nesouhlasím - dle mého co se týče ambicí, managementu a i kadru jsou před nama... Benes at jsi jde kam chce...ale momentalne Zlín, když uz by mel nejaky hrac namireno na dalekou moravu, da prednost díky EL Zlínu a ne Slovacku. Perzona Grygery - o tom se ve Slovácku můžeme nechat jen zdat...atd

  • Babu - 28.06.2017, středa, 14:20

    vajdik: předběhli nás tak maximálně v penězích, ale v zázemí, akademii, stabilitě klubu vůbec. Vždyť jim tam nikdo ani nechce jít hrát. Beneš šel radši do Maďarska.. Teď musí v podstatě vytvořit dvě jedenáctky, aby utáhli dvě soutěže..ano, dosáhli nesporného úspěchu, ale nemyslím si, že by nás převálcovali.

  • Babu - 28.06.2017, středa, 14:19

    stolmor: co je to za člověka, co fandí každý rok jinému klubu, aby si užil titul? TO mi zní jak námět na komedii :D

  • hešpy - 28.06.2017, středa, 14:14

    http://fotbal.idnes.cz/prestupy-leto-2017-0k6-/fotbal.aspx?y=fotbal/prestupy_-leto_2017.htm Všichni zatím posilují a Slovácko, no bez komentáře.

  • xxpaloxx - 28.06.2017, středa, 14:10

    Tak jsem si Lucíku četl znovu své příspěvky a stále jsem nepoznal , co je za hranou. Jestli to , že sprostě nenadávám Zlíňákům za to , že měli lepší sezonu a nebo to , že město a klub má víc co mluvit do toho , co se bude na stadioně odehrávat , než skupina fanoušků z kotle. A to , že pláče uražení ego skupiny nevyslyšených fanoušků je všeobecně známé.Tak by bylo dobré znovu zveřejnit pravidla , co je za hranou , aby nebylo uraženo něčí vševědoucí božstvo.

  • eLucky - 28.06.2017, středa, 13:50

    to xxpaloxx: Na webu fanoušků rozhodují o tom co je za hranou - dle pravidel webu - fanoušcí, ne takový debil jak si ty;) Hrano. Maže se tů míň než minimálně a bany byly ve víc než 10ti leté historii webu doslova celkem 3. To je fakt krutá cenzura:D

  • xxpaloxx - 28.06.2017, středa, 13:45

    Lucíku , je alespoň tento příspěvek v rozmezí , který se Ti nebudé zdát za hranou ?

  • xxpaloxx - 28.06.2017, středa, 13:43

    Ať žije velký guru eLucky.On jediný ví , co je za hranou. Ještě že mám své příspěvky zkopírované.Pokud jsou mé příspěvky za hranou,potom by se muselo mazat 80% toho , co zde bylo řečeno.

  • eLucky - 28.06.2017, středa, 13:39

    to vajdik: Bud trochu realista, Zlin ma dneska oproti nám náskok jenom v kádru. Zázemí se s naším srovnat nedá v žádném případě. Dorost a celou akademii máme taky na daleko vyšší úrovni. Ševcom sa enom aktuálně zadařilo a navíc se to sešlo s tím, že se daří aj jejich majiteli, takže zrovna má čas, náladu a prachy na to, aby to všecko mohl dávat do fotbalu. 4-5 let zpátky přitom velmi vážně hledal zájemce o klub a chtěl se fotbalu zbavit.

  • eLucky - 28.06.2017, středa, 13:32

    to xxpaloxx: Máš smazané příspěvky jenom protože už jsou za hranou. To jestli je v nich sprostá urážka nebo enom nějaká jiná hňupina v tom nehraje roli. Jestli se hodláš navážet absolutně do všeho co fanoušci Slovácka dělají, tak vypadni z webu fanoušků. Debile. P.S.: Ber to jako varování, další fází je ban.

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 13:31

    stolmor - hrát finále je hezké ale poražený defakto skoro nic nezíská (malou finanční náplast), v lize se Slovácko pohybuje ve 12-ti letech jak ve druhé lize, tak v první (kde se za uspech povazuje umistení okolo 10.místa). Zlín byl za nama ve vsem, stadion, zazemí, hráčský kadr...ale dnes..predbehl nás o parník co se týče ambicí, uspechu! Bohuzel...

  • stolmor - 28.06.2017, středa, 13:23

    Zapas tech blbu ze sevcova s blavakama sem nevidel a ani sem nemel zajem se divat. Ale nekdo rikal, ze vice nez fandili, tak nadavali na slovacko. Byla to haluz, ze zrovna sevci vyhrali pohar a okolnosti byly takove ze se hralo zde. Ale po tom co se na tom zapase ozyvalo na slovacko absolutne nechapu jak nekdo muze uvazovat o pronajmu stadionu na el zlinu. A ti co to jeste podporuji z rad radoby fanousku musi byt uplne padli na hlavu a rozhodne to nejsou fanousci slovacka. Taky sem znal jednoho co jeden rok fandil baniku pak sparte pak liberci pak plzni. A tvrdil mi ze aspon kazdy rok slavi titul. A pokud sevci stadion nemaji tak at tu el nehraji a vzdaji svou ucast ve prospech opavy, ktera ten stadion ma. A nez zacne nekdo zase brblat ze zlinu muzeme jeho uspech zavidet. Tak se podivejte do historie poslednich 12-ti let kdy jsme hrali finale dvakrat. A i v lize jsme dosahovali vetsinou lepsich umisteni.

  • xxpaloxx - 28.06.2017, středa, 13:21

    A opět se mažou příspěvky. Děkuji soudruzi. To už tady kdysi bylo. Sprostě nadávat , to je fajn i přes to , že na tyto stránky chodí děti. Ale sáhnout Vám na Vaše uplakané ego , to je prohřešek.

  • karagavrylydys - 28.06.2017, středa, 13:10

    Klidně ať Zlín EL v UH hraje, když to klubu přinese nějaké peníze.

  • xxpaloxx - 28.06.2017, středa, 12:50

    Nazdar uplakáci. Jsem rád , že v rámci demokracie jste okamžitě smazali můj kritický příspěvek. Nakonec by si mohli mnozí upravit svůj názor na celou věc a taky na mnohé silné hlasy , které se tady rekrutují hlavně svojí nenávistí ke zlínskému fotbalu.Leží jim v žaludku jejich vydařená sezona a tak si to komnpenzují vulgarismy.Alespoň , že jste použily z mého přízpěvku některé argumenty , které jsou nevyvratitelné. Tak si ještě trochu poplakejte , sprostě ponadávejte , ale hlavně se už tady dál neztrapňujte.

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 12:43

    Valheru - a jiné město či obec dává nějaký milodar ze své pokladny?

  • Valheru - 28.06.2017, středa, 12:37

    vajdik: veškeré finanční břemeno nese UH? Tuhle kravinu jsi vymyslel kdy? Podívej se na rozpočet klubu a trojčlenkou si spočítej, kolik procent z toho jsou ty milodary, které UH klubu poskytuje, a pak si dej po tlamě za ty hňupiny co tu plodíš :-)

  • lagic - 28.06.2017, středa, 12:32

    Já sice sedím na C4,ale taky si roky nekupuju permici proto,aby mi mou zaplacenou sedačku špinila nějaká zlínská prdel!

  • rim - 28.06.2017, středa, 12:23

    za článek výše potlesk a naprosto se k tomu připojuji!

  • hešpy - 28.06.2017, středa, 11:33

    Jsem zvědavý na vyjádření Levého o testovaných hráčích. Vsadím se, že řekne něco v tom smyslu, že místo nich potřebuje někoho, kdo může okamžitě hrát v základní sestavě. Takto je to každý rok, nevěřím, že se dovede nějaký útočník nebo snad ještě někdo krom Divíška, kde to taky není ještě tutovka. Slovácko musí hrát s tím co má a letos může být s takovou ještě hůř než minulou sezónu.

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 11:14

    A asi dost debaty o hovadinách, co se týče článku výše, měl by se ofiko poslat na město a na klub, že s pronájmem stadionu Zlínu fanklub nesouhlasí a to je tak všechno co tu můžete udělat za fanoušky. Je otázka kdo by byl proti a kdo pro. Chapu ze je nestastné využívat domaci sektor fanoušku pro kotel Zlína v EL..ale je daleko více lidi, kterí si na zlín v UH zajdou a uvidi evropské poháry na vlastní oci. To je vše - více komentovat nechci, resme tu radeji to - kde jsou ty posily které klub potřebuje...aby tu za pár let nebyl jen hezky stadion, postupem let chatrající...

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 11:11

    Babu - ve všech klubech přispívají podnikatele z okolí měst nesoucí nazev klubu... Mě jen štve že klub se tváří regionálně, ale z regionu finanční podporu krom města UH nedostává. Když se klub jmenoval 1.Fc Synot - beru, takto si to jediný majitel toho klubu přál pojmenovat, ale název 1.Fc Slovácko pozbývá významu, když nese název regionu ale region když je třeba finančně pomoc - dává od podpory ruce pryč.

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 11:07

    Greife říká ti něco vůbec oficiální název klubu? Třeba Sparta - AC SPARTA PRAHA FOTBAL, a.s., ale tento název nikde neuvidíš... Pokud klub vystupuje jako regionální a nese název 1. FC SLOVÁCKO, a.s., dříve přispívalo alespoň SM, jakožto jedno ze zakládajících měst klubu. Momentálně nese veškeré finanční břemeno jen město UH + z kraje se dostávají dotace (ty dostávají všechny kluby z daných regionů). Co se týče baníku, ofiko název je je FC BANÍK OSTRAVA - baník je přívlastek z let minulých, tak mi řekni proč by horníci měli platit :-D někdy se tu opravdu řeší hrozné pičoviny!!!

  • Babu - 28.06.2017, středa, 11:06

    vajdik: hlavně furt nechápu, v čem vidíš tak zásadní podporu města UH, že simyslíš, že by měli rozhodovat o stadionu, o názvu, o všem.. jako že nějaký úředník to tu bdue řídit ne? Neděláš náhodou na městě? :D Styl Andreje Babiše, všecko chcu, všecko budu řídit, všemu budu vládnout a nejlépe z peněz daňových poplatníků

  • FCS84 - 28.06.2017, středa, 11:05

    Vajdíku myslíš, že by město dávalo najednou 15? Ne dávalo by stejně 4 a ještě by k tomu zkurvenému Uherskému Hradišti dostali někteří averzi. Jebat Hradiště :-)

  • Babu - 28.06.2017, středa, 11:04

    vajdik: a to jako kvůli těm 3-4 milionům na mládež by se měl klub jmenovat UH? ty jsi vážně mimo.. přispívají podnikatelé z celého regionu, jen to nejsou městské a obecní peníze. Asi těžko dojedeš do Tupes a řekneš starostovi, ať ti dá 300 000 na Slovácko

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 10:58

    Greife, když je někdo baník tak má u ofiko nazvu Ostrava, sigma Olomouc, Fastav Zlín...atd ty debile

  • Greif - 28.06.2017, středa, 10:49

    omg vajdíku zapni hlavu jseš vážně narušený jedinec , takže když je někdo baník tak všichni horníci budou platit ?

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 10:42

    eLucky - pokud klub vystupuje jako regionální a jmenuje se Slovácko, mělo by přispívat nejen město UH na jeho činnost! Potom ať se klub jmenuje UH když do něj valí peníze jen město UH - jde o propagaci preci města...ne regionu.

  • eLucky - 28.06.2017, středa, 10:31

    to vajdik: Zlínský kraj taky přispívá, stejně jako přispívá Ševcom, Brodu, nebo třeba Otrokovocám. Staré Město taky cosi dávalo, nevim jak je tomu dneska. Každopádně klub není regionální v tom směru, že by mu dávali peníze obce z celého regionu, což je pochopitelné asi. Spíš by se měl klub zaměřovat na podnikatele-fanoušky fotbalu ze Slovácka.

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 10:21

    Babu - slovácko vystupuje jako regionální klub a jediný kdo do něj dává peníze je město UH...takze asi tak...

  • eLucky - 28.06.2017, středa, 10:20

    to vajdik: Máš špatné informace, stadion je sice majetkem města, ale v dlouhodobém pronájmu klubu. Takže pokud chce někdo cokoli na stadioně, tak musí za klubem, ten je sice v nájmu, ale není možné přerušit tento nájem klubu za účelem pronájmu komukoli jinému. O tom, že město se ke stadionu chová jako k cizímu majetku od jeho postavení si myslím by se dali napsat velké příběhy. Ale nemyslím si, že je to zas tak špatně. Nicméně v tom případě taky nemože město chtět zasahovat do nakládání se stadionem, sic se jedná o jeho majetek.

  • FCS84 - 28.06.2017, středa, 10:19

    Město dává směšnou částku kolem 4 milionů Opava která hraje 2. ligu je připravená sypat do fotbalu 15 mega ročně po dobu pěti let. Peníze mají jít na mládež a provoz stadionu. Takže druholigový tým má o 11 milionů více hned na startu sezony a to je smutné. Jinak předpokládám že stadion město nestavělo ze svých peněz, ale byl postaven a zrekonstruován z podvodných dotací...

  • Babu - 28.06.2017, středa, 10:13

    Nehledě na to, že Slovácko je jistě jakýmsi správcem daného majetku, když za něj platí, takže si nemyslím, že rozhodování záleží na Městu UH. Určitě je zde někdo znalejší a ozřejmí to.

  • Babu - 28.06.2017, středa, 10:10

    vajdik: město to pronajímá a Slovácko se stará O VŠE. O údržbu trávníku, pozemků, osvětlení, energie, veškeré výdaje s tím spojené. Opravdu město nepřispívá na chod klubu :D A navíc podpora města UH je velice nízká, je to tuším 2 miliony za rok a tyto peníze jdou na akademii, takže ne, fakt si nemyslím, že by to tu měli nějací úředničci spravovat.

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 10:05

    ...a s tím pronájmem stadionu se vůbec městu UH divím že ho více nepronajímá - investice která na vystavbu padla a za rok se na stadionu odehraje 15 zápasů první kapr ligy a to je asi tak vše...škoda no..

  • Greif - 28.06.2017, středa, 10:02

    Město platí něco za opravy a renovace stadionu ? Mám pocit že těm je to putna pouze stadion pronajalo a nájemce rozhoduje co a jak ..možná se mýlím..

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 10:00

    Babu - pokud vím, stadion je MĚSTA UH, MĚSTO UH dává nadmíru financí na fotbal, na chod klubu, stadionu - a je na něm komu ho pronajme, zda Elánu, nebo fotbalovému klubu FASTAV ZLÍN!

  • kecipep - 28.06.2017, středa, 09:53

    Bylo toto vyjádření zasláno i přímo na klub?

  • xxpaloxx - 28.06.2017, středa, 09:51

    A pořád stejný dětský pláč. Náš sektor , náš stadion , naše vyšlapaná cestička do kotle. Jenom se nepokakejte , uplakánci. Stadion je města a pokud se město rozhodne , že na něm bude pořádat např. koncert , taky se Vás nebude ptát. Že nejste schopni překousnout to , že měl Zlín dobrou sezonu , je jen chyba ve Vás , ne v klubu. To , co předvádíte není vůči Zlínu rivalita , ale adolescentní uvzatost dítěte , které se rozhodlo mít právě to hračku , kterou má někdo jiný.Můžeme jen doufat , že příští sezona bude lepší , ale to je tak vše , co můžeme dělat. Tak už de nezesměšňujte Vaším stále stejným pláčem a hrubými výrazy , které Vám dodávají pocit dospělosti.

  • Babu - 28.06.2017, středa, 09:34

    vajdik: a to, že se tu budou tahat ševci po stadioně a jebat Slovácko na našich tribunách znamená, že klub něco dělá pro vlastní fans? Pěkně zvrácená práce s domácími fanoušky..

  • vajdik - 28.06.2017, středa, 09:30

    Já nemám nic proti tomu aby Zlín v UH hrál EL - my, jako fanoušci Evropu v pozici Slovácka neuvidíme...ale urcite jde "kotel" Zlínských fans přemístit do jiného sektoru a udělat z nej na EL "kotel domácí" třeba na C1+C2... Je to o tom, zda vůbec klub chce...mě přijde že nechce NIC pro domácí fans udělat..ale za peníze z pronájmu by mohl být třeba nějaký útočník...

  • Greif - 28.06.2017, středa, 09:28

    Tak svaz i mnozí snad tlačí aby se hrálo v Uh to nebude rozhodnutí hele franto můžem hrát u vás ok pepo dojedte ...

  • Hory - 28.06.2017, středa, 09:12

    Co si mám přestavit pod tím, že Slovácko se ocitá pod velkým politickým tlakem?

Další články:
26.07.2017, středa, 13:00 - Prodej permanentek do kotle v pátek!
26.05.2017, pátek, 11:23 - Poslední ligové kolo je tu! Všeci na B3!
16.03.2017, čtvrtek, 09:35 - Report z výjezdu do Zlína + foto
VIDEA
Další články
V prodeji nové náramky, podpořte aktivity fanoušků! 09.04.2011, sobota, 10:49  
  V prodeji nové náramky, podpořte aktivity fanoušků!
Páteční předvánoční akce fanoušků ve městě 21.12.2009, pondělí, 00:36  
  Páteční předvánoční akce fanoušků ve městě
Zápasový den s Bronislavem K. 13.04.2012, pátek, 16:41  
  Zápasový den s Bronislavem K.
BLOG FANOUŠKŮ
1. FC Slovácko získalo významn... 30.10.2020, pátek, 11:02  
  1. FC Slovácko získalo významn...
Slovácko výrazně posiluje aneb... 01.04.2018, neděle, 13:44  
  Slovácko výrazně posiluje aneb...
přidej vlastní článek
DISKUSE
05.11.2020, čtvrtek, 16:42 - Šovkovskij
Děkuji, za pozitvní (komentáře), jsem velice rád!:-)
02.11.2020, pondělí, 20:29 - Rado
vtipný aprílový článek od bloggera
31.10.2020, sobota, 08:16 - brouček
super
06.08.2020, čtvrtek, 07:01 - riedlss
Kolja: http://www.fcslovacko.cz/clanek/informace-k-prodeji-permanentek/7779.html
06.08.2020, čtvrtek, 05:46 - Kolja
Zdarec chci se optat bude prosím ještě možnost vyměnit permanentku b3 diky za odpoved
všechny komentáře
SUPPORTERS.CZ
http://www.supporters.cz/
FOTOGALERIE
Fanaticos Cup 2016

Invaze do Ševcova!
FCS - Plzeň
Invaze do Brna
kompletní fotogalerie
FCSLOVACKO.CZ
05.08.2021, čtvrtek, 11:21
Petržela: V Plzni musíme být produktivně...
02.08.2021, pondělí, 18:41
VIDEO: Michal Kohút nejen k vítězné tref...
02.08.2021, pondělí, 08:00
VIDEO: Jan Kalabiška po zápase s Dynamem
 
Více na fcslovacko.cz
FCSLOVACKO.COM
včera, 12:02
Éra je u konce. Slovácko se př...
15.05.2024, středa, 19:10
Výjezd na Baník
15.05.2024, středa, 09:25
Baránek: Rozhodčí nepískal blb...
 
Více na fcslovacko.com
© 2008 Copyright fanaticos.cz & eLucky
FCSlovacko.com - FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe